این روزها
شعر و ترانه
چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, :: 18:42 ::  نويسنده : علی حبیبی

   ای شلوار ریش ریش .پاره
        

 

کی شلواري بهتر از تو داره
                    

از وقتی که دنیا اومدم من
          

 

بابام زورکی تو رو می کرد تن
   

  وقتی می پوشیدت پسر عمم
            

 

آتیش می گرفت به جون و قلبم

بعدش آقا جون تو رو به من داد
  

 

هی گریه می کرد دیگه نبود شاد

اژدها اگر نشانه ی چین

 

گفتش پسرم نشان ما این

راستی عید امسال میشه چند سال؟
 

 

خدمت میکنی به ایل واین آل

با اجداد من کجا میرفتی

 

با من تو بگو کجا رو گشتی؟
                  

یاد تو میاد چیزی ز آدم

 

چند دایناسورو دیدی به عالم؟

چند بار ننه جون تورو اطو کرد
     

 

چند دفعه مامان تورو روفو کرد؟
            

از بس که سوراخ شدی زمونه
      

 

شغل دومت آبکش  خونه

بگذریم چطور شدی تو یارم
         

 

این درد دل است که بر تو دارم
              

دیدم تو کوچه كه مد شدی تو
         

 

من تو رو میخوام نمیخرم نو

تو شاه وفایی توی دنیا
               

 

من روم نمیشه بگم که بابا
                     

دیشب که اومد میگن که مد داشت
   

 

یک شلوار لی رنگ نخود داشت

دلگیر نشو دنیا دیگه اینه
            

 

رسم آدما میگن همینه
                           

نو که چو اومد کهنه دل آزار 
       

 

شاکی نشو این شعار بازار

 

ای همدم من دورت  بگردم
          

 

هیچ وقت تو رو من عوض نکردم

حرفی ندارم جز از خجالت

 

شاکی نشدی کنی شکایت

باشه می رم آسوده بخوابی 
          

 

این سکوت تو،خودش جوابی

راستی نمی خوام که دیگه بد شم
   

 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 142
بازدید کل : 39290
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->